🔸 Одним з важливих видів порушень академічної доброчесності є необ’єктивне оцінювання. У широкому розумінні, це будь-яке несправедливе оцінювання, що здійснюється в академічному середовищі – оцінювання здобувачів освіти, викладачів, науковців, закладів освіти, керівників, органів управління тощо.

🔸 Сьогодні однією з найбільш актуальних і гарячих проблем в цій сфері є оцінювання студентів викладачами. Необ’єктивне оцінювання входить до переліку конфліктних ситуацій для вирішення яких у КПІ діє Положення про вирішення конфліктних ситуацій. Згідно нього скликається комісія з вирішення таких ситуацій: на рівні факультету/інституту та/або університету. У випадку, якщо конфліктна ситуація не вирішена на комісії факультету/інституту, протокол комісії з клопотанням голови комісії щодо розгляду цієї ситуації надається голові комісії університету.

🔸 Комісії розглядають конфліктні ситуації на основі звернень, які подаються до загального відділу або деканату в письмовому або електронному варіанті на ім’я декана/директора факультету/інституту. У вашому зверненні мають бути зазначені ПІБ, місце проживання і детально викладено суть проблеми, зауваження, пропозиції, скарги, прохання чи вимоги.

📓 У нашої героїні Ані також виникла конфліктна ситуація з викладачем. Що з цього вийшло – дивіться у коміксі!

🕓 А вже сьогодні (29.04.2021) о 10:00 запрошуємо вас до круглого столу “Академічна доброчесність в освітньому середовищі: виклики та практики”

💭 ДНВР на фейсбук | телеграм. З питаннями сюди. Успіхів!

Поділіться цією інформацією

НА ГОЛОВНУ