“Шок і розгубленість першого етапу війни змінилися ентузіазмом та ейфорією другого, яка підкріплювалася злістю до ворога та невичерпною гордістю за наші перемоги. Під час ейфорії ми максимально об’єдналися, згуртувалися, зарядилися бойовим духом: могли не спати, не їсти і функціонувати на всю бойову готовність. Зараз багато хто відчуває тотальну виснаженість. Це може бути у вигляді депресії, що розвивається і постійної тривоги. Проте ми маємо виключити режим жалості до всього матеріального і почати втілювати план «що я зроблю після війни». А ще, вимкнути почуття провини «нібито не все зробив, що треба для перемоги», яке з’являється в багатьох і включити звичні механізми: розуміння, що треба працювати, купувати і намагатися жити звичним життям.” – Oleksiy Provorotskyy, CEO R Agency.

Студенти – майбутнє нації! Значною мірою саме від них у майбутньому залежатиме процес відбудови, стабілізації та підняття економіки після закінчення воєнних дій у країні. Тому багато університетів прийняли рішення про відновлення навчання! Наш університет став у стрій 4 квітня. КПІшники можуть і, беззаперечно, будуть допомагати країні. Задача №1 – стати спеціалістами, професіоналами своєї справи.

P.S. “…Я дякую небесам і всесвіту за те, що у мене є стільки можливостей і підтримки і кляну себе за те, шо маю так мало сил робити щось дійсно вагоме. Від сьогодні обіцяю собі діяти. Робити буденні речі. Включатися. Ми не повернемо те, що було до, бо ми більше ніколи не зможемо стати такими якими ми були до. Українці стають сильними…” – Іра Козак, студентка ФЛ

Відео: соціальна рекламна кампанія “Працюй та купуй, наче завтра перемога” для Ukraine Now від рекламної агенції “R Agency“.

Поділіться цією інформацією

НА ГОЛОВНУ