🔸 Другий день школи креативності буде ще більш цікавим та інтерактивним, адже на вас чекають важливі теми та круті активності. Будемо говорити про можливості реалізації особистості в КПІ, вміння налаштовувати комунікацію в команді й не тільки, та про роль інвестицій у стартапах.
🔸 Отже, знайомтеся зі спікерами:
• Юлія БОГУК – керівниця відділу організаційно-виховної роботи зі студентами. Багато студентів КПІ на стільки зосереджені на навчанні, що інколи навіть не знають, що хард скіли можна отримувати не лише на парах. Політех – це місто твоїх можливостей, і навчатися можна ще й поза парами, а ще робити це із задоволенням, бо маєш змогу вчити й практикувати саме те, чого душа бажає. У КПІ діє 140+ гуртків різного спрямування: хочеш створювати болід – можеш, хочеш дізнатися про гендерні лінгвістичні дослідження – велкам, з матаналізом біда – тобі допоможуть у відповідному гуртку. Варто лише скористатися цими можливостями, про які, власне, розкаже наш спікер.
• Володимир ЛІТВІНОВ – студент-магістр НН ІЕЕ, співзасновник стартап проєкту People, фахівець Студентської соціальної служби КПІ. Уся людська діяльність пов’язана з комунікацією в суспільстві 24/7. Для того, щоб комунікація та обговорення завжди були ефективними і приносили задоволення від швидко прийнятих рішень, існують різні методи й техніки покращення та стимуляції діалогу. Володимир розкаже як на практиці застосовувати один з таких методів. Ця техніка найбільш ефективно працює зі значною кількістю учасників, яким потрібно в короткі терміни окреслити позиції щодо декількох важливих тем. Тому всі, хто зацікавлений в розвитку своїх комунікаційних скілів – гайда на інтерактив до нашого спікера 😏
• Леся ЛЮШЕНКО – к.т.н., сертифікована директорка проєктів та програм (IPMA, level A – Certified Project Director), сертифікована спеціалістка з управління інноваційними проєктами та програмами (PMAJ, PMS P2M). Мало вигадати проєкт чи стартап, потрібно ще й вміти монетизувати свої ідеї в бізнес. Також, мало хто має капітал для перших значних вкладів у бізнес, тому потрібно шукати інвесторів. Проте інвестори мають розуміти в що вони вкладаються, які матимуть дивіденти і чому загалом цей проєкт заслуговує їх уваги. Щоб краще розумітися на інвесторах, потрібно бути обізнаним у понятті «інвестиції» та як вони «правлять світом». Пані Леся вже готує розгорнутий спіч для учасників школи, аби занурити вас в базові поняття, що стосуються інвестицій.
📝 Детальніше з розкладом заходів у рамках проведення школи можете ознайомитися тут.
🕓 Коли: 27 жовтня 2022
📍 Де: корпус №6 , зала засідань. У разі повітряної тривоги, поруч з будівлею є укриття.
📌 Проєкт KPI school of creativity ініційований ГО Студентський парламент КПІ ім. Ігоря Сікорського за підтримки Департаменту навчально-виховної роботи.