🔸 У конкурентній боротьбі виграє той, хто знає своїх суперників, їх переваги та недоліки. Конкурентний аналіз – важливий етап реалізації будь-якого стартапу та запорука створення максимально ефективного та конкурентоспроможного продукту. Розробка справді дієвої маркетингової стратегії та створення довготривалих конкурентних переваг, можливе лише після вивчення свого конкурентного середовища.

🔸 Для кого:
• для тих, хто бажає розвивати власний продукт;
• для тих, хто має ідею стартапу, але не знає як втілити її у життя;
• для тих, тих, хто цікавиться проблематикою маркетингових досліджень.

🔸 Ви дізнаєтесь про:
• Для чого потрібен конкурентний аналіз?
• Як визначити ключових конкурентів?
• Як підготувати конкурентний аналіз продукту?
• Як розробити конкурентну стратегію продукту?

🔸 Спікер:
• Ольга Николюк — доктор економічних наук, експерт з бізнес-моделювання та управління конкурентоспроможністю компаній.

📝 Реєстрація обов’язкова
🕓 Коли: 17 грудня 2020, о 16:00
📍 Де: Онлайн, лінк на трансляцію прийде на e-mail.

💭 У разі запитань пишіть в чат Ноосфери або звертайтесь до наукової керівниці ННЦ “Інжинірингова школа Ноосфера КПІ” Ганни Сарибоги.

Поділіться цією інформацією

НА ГОЛОВНУ